[RECENZJA] Jedna kampania do wolności – Magdalena Pawłowska

Co jakiś czas wyszukuję nowych podcastów na temat dochodów pasywnych, wolności finansowej i biznesu online. Interesuje mnie ta tematyka dlatego chcę pogłębiać swoją wiedzę z tego zakresu.

W ten sposób trafiłem na podcast MarketingMasterclass Magdaleny Pawłowskiej. Można się z niego dowiedzieć wielu ciekawostek ze świata online marketingu. Tak mi się spodobał ten podcast, że postanowiłem nagrać rozmowę z Magdą. Naszego wywiadu możesz posłuchać tutaj.

Rozmawialiśmy o tworzeniu kursów online, o ich promocji i sprzedaży. Przygotowując się do rozmowy z Magdą przeczytałem jej książkę „Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach”.

Przeczytałem wiele książek polskich i zagranicznych autorów o biznesie online. W Polsce jest to pierwsza taka pozycja poruszająca kompleksowo temat tworzenia kursów online, ich promocji i sprzedaży. Magda otwarcie dzieli się swoją wiedzą. Pokazuje wypróbowane strategie oraz praktyki budowania prawdziwego biznesu online.

Kto powinien przeczytać książkę „Jedna kampania do wolności”?

Książka jest skierowana do każdego kto chciałby zarabiać na swojej wiedzy. Myślę tu głównie o przedsiębiorcach i ekspertach, którzy mają swoje firmy gdzie świadczą określone usługi. Stworzenie porduktu online w postaci kursu internetowego może być świetną okazją na dotarcie do nowych klientów.

Drugą grupą, która może być zainteresowana taką książką są blogerzy działający w konkretnych niszach. Dzięki wiedzy zawartej w książce mogą swoją wiedzę opakować w kurs online i w ten sposób podzielić się nią ze swoją społecznością zgrowadzoną wokół bloga.

Kto nie powinien czytać książki Magdaleny Pawłowskiej (bo nie musi)?

Hmmm po chwili zastanowienia myślę, że każdy kto jest szczęśiwy w swojej obecnej pracy (na etacie lub też w innej formie) i nie widzi potrzeby dzielenia się swoją wiedzą z innymi, nie potrzebuje czytać tej książki.

O czym właściwie jest ta książka?

„Jedna kampania do wolności” to kompletny przewodnik po tym jak stworzyć i sprzedać kurs online.

Tylko po co masz tworzyć kurs online? Co właściwie chcesz osiągnąć w życiu? Jaki jest Twój prawdziwy cel?

Już na samym początku książka zmusza do refleksji nad własnym życiem. Często gonimy w pracy i nie mamy czasu zastanawiać się czego tak właściwie chcemy od życia. Praca, dom, rodzina, dzieci, wakacje i tak w kółko.

A gdyby tak zatrzymać się na chwilę i uświadomić sobie swoje prawdziwe DLACZEGO?

Miało być o tworzeniu kursów a rozpoczęło się od egzystencjalnych przemyśleń! I to właśnie podoba mi się w książce Magdaleny. Na samym początku jeszcze przed stworzeniem zarysu kursu uświadamiamy sobie po co mamy go stworzyć. Czy ma on nas doprowadzić do wolności? Czym dla nas jest ta wolność? A może chcemy dzięki produktowi online osiągnąć coś innego?

Gdy już wiemy po co chcemy stworzyć kurs online przechodzimy do konkretnego działania.

Magda opisała w książce swój autorksi system o nazwie Autonomiczny Model Online, który krok po kroku poprowadzi nas przez cały proces produkcji, promocji i sprzedaży kursu. W książce znajdziesz szczegółowy opis pięciu faz składających się na cały proces:

  • Prepromocja
  • Prekampania
  • Kampania
  • Postkampania
  • Automatyzacja (Evergreen)

Jeśli chcesz dowiedzieć się szczegółowo co dokładnie zawierają poszczególne fazy to odsyłam Cię do książki 🙂

Nawet jeśli teraz myslisz, że nie masz wielkiej społeczności zgromadzionej wokół Twojej osoby, bloga, produktu, itp. to i tak są sposoby na pozyskanie klientów.

Magda opisuje jak dokładnie określić do kogo chcemy trafić ze swoim kursem online. Jak się komunikować z naszą grupą docelową. BA! W książce znajdziesz szablony gotowych maili, które może wykorzystać u siebie.

Dowiesz się jak budować listę mailingową nawet jeśli startujesz od zera.

Zdecydujesz i dopasujesz do swojej osobowości odpowiednią rolę dla siebie samoego. Do wyboru masz o takie role:

  • nauczyciel
  • lider
  • powracający bohater
  • magik
  • reporter

Dzięki określeniu swojej roli będziesz wiedział w jaki sposób masz się komunikować ze swoimi przyszłymi klientami. Nie będziesz się musiał zastanawiać czy to piszesz w Internecie powinno wyglądać inaczej.

Wreszczie będziesz w stanie spisać cały system sprzedaży kursu online. Na początku zaplanujesz jak mają wyglądać jego kolejne kroki. Dzięki temu nie będziesz działać chaotycznie a Twoje działania będą klarowne i przemyślane.

Magda dzieli się gotowymi, sprawdzonymi szablonami video promocyjnych, które sama stosuje w swoich kursach.

W zasadzie dostajesz do ręki gotowiec, który wystarczy dostosować do swoich potrzeb i wdrożyć w życie. Bardzo to ułatwia proces tworzenia i sprzedaży własnego kursu.

Szczerze mówiąc nie myślałem o stwporzeniu własnego kursu online ale po przeczytaniu tej książki w mojej głowie pojawiło się już sporo pomysł na takie materiały 🙂

Gdzie kupić książkę lub ebooka „Jednak kampania do wlności”?

Najprościej ją kupisz przez Internet. W ten sposób kupisz książkę w formie papierowej lub w formie ebooka.

Polecam kupić ją bezpośrednio na stronie Magdaleny gdzie do książki jest dodanych sporo bonusów, których nie dostaniesz kupując ją w innym miejscu.

[RECENZJA] Jedna kampania do wolności – Magdalena Pawłowska
5 (100%) Głosy: 3

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *